Jihuu! Treenailu on taas alkanu tuottaa tulosta ja paino lähteny mukavasti laskusuuntaan :) Voisin laittaa rastin jo tonne 58 kg:n kohdalle, en aio palata siihen lukemaan enää! Toivottavasti... Mulla on tavotteena kesän aikana saavuttaa 55 kg:n paino. Aion tehä kaikkeni et saan nää pari kolme kiloo pois TERVEELLISESTI.
Tosin aina kun katon itteeni peilistä, ni löydän hirveesti kohtia mistä pitäs saada läskiä vähemmälle. Et miten muka se muutama kilo riittää? Saatan kyllä laskee tavoitepainoo sitten, kun joskus saavutan ton 55 kiloa. 50 kiloo houkuttelis ihan hirveesti. Toivottavasti menkat pysyis ilman lääkkeitä.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti