My world
Elämää (laihdutusta) 20-vuotiaan opiskelijan silmin
torstai 21. kesäkuuta 2012
56,9 kg
Laihdutus sujuu ihan ok :) Juhannuksena tavotteena pysyy samois lukemissa. Muuten elämä koostuu lähinnä töissä käynnistä. Tää oli vaan tällänen pikapostaus :D
Oikein mukavaa juhannusta kaikille!!! =)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti