Voisin ryhtyy ahkeraks ja ainanki satunnaisesti kirjotella miten oon treenannu kuluneen viikon aikana. Pidän kyllä itelleni liikuntapäiväkirjaa, mut oishan se ihan hauska tänneki kirjotella ni sais vähän vaihtelua näihi teksteihin :)
maanantai: 30 min spinning, 45 min bodypump, 10 min crosstraining
tiistai:1 h bodystep
keskiviikko: 1 h bodycombat
torstai: 40 min pyöräily, 1 h kävely metsässä
perjantai: 40 min spinning, 45 min bodypump, 1 h kävely
lauantai: 1 h bodystep, 25 min kävely
sunnuntai: 1 h 30 min kävely, 1 h bodycombat
Ja kyllä, omistan sykemittarin mutta en jaksa lukemia alkaa tänne kirjottelemaan. Tällä viikolla menny vähän överiks tää liikkuminen, mutta on ollu nii paljo ylimäärästä energiaa et en oo vaa malttanu olla liikkumatta. Ehkä ens viikolla pidän vapaata joku päivä, kun ei oo mahdollisuutta mennä salille ! Energisillä fiiliksillä kohti uutta viikkoa :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti